Přípravy na cestu do Mohelnice začaly již ve čtvrtek večer nakládkou potřebného vybavení, časomíra, zesilovače, reprobedny, kabely, nářadí a na buggynu málem nezbylo místo.V pátek v 8 hodin jsme s Daliborem vyrazili vstříc prvnímu halovému závodu. Při najíždění na dálnici v Hustopečích, hlásí Jara D2 24, takže jsme jeli společně a do Mohelnice dorazili před desátou. Filip, který dorazil hned po našem příjezdu začal s Jarem vymýšlet trať a já s Daliborem jsme se dali do tahání kabelů. Oříškem bylo vykopání rýhy pro smyčku časomíry. Povrch trati byl tak uválcován, že si s ní neporadilo ani UNC, tak nezbylo než zakoupit krumpáč a pěkně centimetr po centimetru ručo. Dále se k nám přidal Petr Fisa a makalo se až do večera. Postupně začali najíždět nedočkaví závodníci a začalo se trénovat. Všechno fungovalo jak mělo a my byli spokojení a konečně jsme si mohli dát nějakou tu čtvrtku. K sobotnímu závodu se sjelo 36 šestkařů, z toho dva jezdci z Německa a 12 osmičkářů. Závod se jel ve velkém tempu a bez přestávek. Jediná pauza pro časoměřiče, byl 10 minutový odklad startu, který si vzal Milan Dvořák. I přes to se končilo až kolem osmé večer. Nedělní závod byl klidnější. Jelo pouze 27 šestkařů a osmičkáři pouze ladili v přestávkách svoje modely na nadcházející P ONE RACE, který se pojede 17 a 18 března. Nedělní závod skončil v 17 hodin a po vyhlášení výsledků jsme začali všechno balit. Když bylo auto plné až po střechu zjistil jsem, že klíče od auta jsou v base s vercajkem, samozřejmě dole, takže….. Domů jsme se vrátili ve 22:00. Děkujeme všem za účast a těšíme se na setkání na dalších závodech letošní sezóny. Kompletní výsledky a fotky najdete v patřičných sekcích . Li-No.
Tak jsem si odbyl svou zavodni premieru v sestinach.Prestoze jsem v nedeli nemohl z casovych duvodu, byl jsem nadsen halou, atmosferou ,super lidma a vsim,co v jste v Mohelnici pripravili.Moc diky za super vikend a tesim se v dubnu u vas v Brezi na kosteri..Petan
No teda Libore, takový pěkný report jsem od tebe nečekal.